Obsługa szatni

obsługa szatni

Chciałbyś zapewnić pracownikom, klientom i gościom jeszcze większy komfort przebywania w Twoim obiekcie? Szatnia jest mile widziana niezależnie od tego czy jest to centrum handlowe, biurowiec, zakład produkcyjny lub kino. Miejsce to pozwala na bezpieczne przechowywanie odzieży wierzchniej oraz bagażu. Dzięki szatni można w tym samym czasie wygodnie i bez pośpiechu załatwiać swoje sprawy lub pracować. Wyszkolona i godna zaufania obsługa szatni jest do tego niezbędna

Czy obsługa szatni może być wynajęta?

Oczywiście że tak! Co więcej, jest to jeden z najczęściej stosowanych sposobów na prowadzenie własnej szatni. Zewnętrzna obsługa szatni zapewnia dużą oszczędność kosztów. To rozwiązanie jednocześnie pozwala elastycznie dopasować godziny pracy szatni do rzeczywistych potrzeb użytkowników – natężenia ruchu itp. Oferowana przez nas obsługa szatni to doskonale przeszkoleni pracownicy, posiadający wieloletni staż pracy i właściwe przygotowanie do pracy z klientami. Aby zapewnić maksymalne poczucie bezpieczeństwa o pozostawione rzeczy, obsługa szatni korzysta z elektronicznych systemów nadzoru i ewidencjonowania wpłat.

Dlaczego szatnia to mile widziane miejsce?

  • Wygoda dla klientów – warto dać gościom możliwość pozostawienia w szatni swojej odzieży wierzchniej i bagażu. Dzięki temu odwiedzając Twój obiekt goście będą mogli poruszać się w nim komfortowo. Jest to szczególnie przydatne jesienią i zimą, kiedy kurtki mogą być mokre, utrudniając swobodne poruszanie się i korzystanie z ofert sklepów. Zostawienie ich w szatni nie tylko pozwala im się podsuszyć, ale przede wszystkim zwiększa komfort chodzenia po galerii.
  • Bezpieczeństwo – pozostawienie rzeczy w szatni, zdecydowanie zwiększa ich bezpieczeństwo, skłaniając klientów do częstszych odwiedzin. Nowoczesny system komputerowy zwiększa zaufanie Klientów i zmniejsza obawy o bezpieczeństwo pozostawianych rzeczy. W naszych szatniach zrezygnowaliśmy ze standardowych numerków na rzecz elektronicznych numerków
  • Dostępność – szatnie są czynne 7 dni w tygodniu w godzinach pracy obiektu, a nawet dłużej…
  • Prestiż – wszystko co ma na celu uprzyjemnić Klientowi życie podnosi prestiż danego miejsca. Warto już dziś zadbać i o tę sferę Państwa obiektu.